VšĮ Skuodo rajono turizmo informacijos centras, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas: 174585733

Lengvai suprantama kalba

Informacija apie Skuodo rajono
turizmo informacijos centrą

Kas yra Skuodo rajono turizmo
informacijos centras?

 

Skuodo rajono turizmo
informacijos centras yra įstaiga.

Šioje įstaigoje turistai gali gauti
informaciją apie Skuodo rajoną.

Turistai yra žmonės,
kurie atvažiuoja
pamatyti Skuodo rajono.

Toliau Skuodo rajono turizmo
informacijos centrą vadinsime Centru.

Ką centras daro?

 

Centras padeda turistams sužinoti
apie Skuodo rajoną:

• kokias vietas galima aplankyti,

• į kokius renginius galima nueiti,

• į kokias ekskursijas galima važiuoti.

Ekskursija yra kelionė su žmogumi,
kuris pasakoja informaciją.

• kur galima pavalgyti,

• kur galima nakvoti.

 

 

Šią informaciją centre
galima sužinoti nemokamai.

Centro darbuotojai
gali jums suplanuoti kelionę.

Kelionė gali būti:

• mažai grupei,

• didelei grupei.

Centre galima užsisakyti gidą.

Gidas pasakoja turistams
apie miestą ar rajoną.

 

Gidas gali kalbėti:

•            lietuviškai,

•            angliškai,

•            rusiškai,

•            žemaitiškai.

Centre galima nusipirkti:

 

• marškinėlių su Skuodo ženklais,

• suvenyrų,

• vėliavų,

• knygų.

Kada centras dirba?

 

Nuo spalio mėnesio
iki balandžio mėnesio centras dirba:  

 

  • pirmadienį nuo 8 valandos
    iki 17 valandos,
  • antradienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • trečiadienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • penktadienį nuo 8 valandos iki
    15 valandos 45 minučių.  

Nuo gegužės mėnesio
iki rugsėjo mėnesio centras dirba:  

  • pirmadienį nuo 8 valandos
    iki 17 valandos,
  • antradienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • trečiadienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • penktadienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • šeštadienį nuo 10 valandos
    iki 18 valandos,
  • sekmadienį nuo 10 valandos iki
    16 valandos.

Per pietų pertrauką darbuotojai

nedirba, o valgo pietus.

Pietų pertrauka yra nuo 12 valandos
iki 12 valandos 45 minučių.

Koks yra centro adresas?

 

Centro adresas yra

Vytauto gatvė 9, Skuodas.

Koks yra centro telefono numeris?

Centro telefono numeris yra

+37044073510

Koks yra centro elektroninio
pašto
adresas?

Centro elektroninio pašto adresas yra:

[email protected]

 

Koks yra centro interneto puslapis?

Centro interneto puslapis yra:                                            

www.infoskuodas.lt

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Asta Tirunienė.

Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Laura Mikelevičiūtė.

Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Rytis Vaitulionis

Teksto vertinimą koordinavo Daiva Ivanauskaitė

 

Iliustracijų šaltiniai:

 

© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.

Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

www.inclusion-europe.eu/easy-to-read